36.6 - nowa marka na kartę w sieci Plus

Kraj: Polska (PL) | IE | UK | DE | AT | CH

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 750 x 100

karciarz.pl > nowości >

36.6 - nowa marka na kartę w sieci Plus

2008-06-05 36.6 - nowa marka na kartę w sieci Plus

36.6 to nowa marka prepaid (na kartę, bez abonamentu) sieci Plus skierowana do młodzieży. Jako jedyna na rynku umożliwia korzystanie z telefonu komórkowego nawet przy zerowym stanie konta.

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 300 x 250

Jest to możliwe dzięki usługom:

  • Chill Bill - pozwalającej na uzyskanie do 10 zł miesięcznie na połączenia i SMS-y za odsłuchanie reklam,
  • Esy Floresy - to pierwszy na rynku ryczałt SMS-owy do wszystkich w 36.6 i sieci Plus, z którego można korzystać nawet przy braku środków na koncie,
  • Mówisz Masz - za każde 2 sekundy połączenia odebranego z innej sieci można uzyskać 1 sekundę do Plusa do wykorzystania nawet przy zerowym saldzie.

Ponadto dzięki usłudze Wespół Wzespół w 36.6 można korzystać z połączeń po bardzo atrakcyjnych stawkach w ramach wybranej grupy nawet przez 2 lata.

Markę 36.6 wyróżnia ponadto prosta i przejrzysta oferta podstawowa. Minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 60 gr, a SMS i MMS 15 gr.

"Prezentowana dziś oferta to kolejne potwierdzenie innowacyjności Plusa w dwóch obszarach - technologicznym i marketingowym. Wprowadzenie marki 36.6 z tak nowatorskimi rozwiązaniami nie byłoby możliwe bez uruchomienia w sieci Plus nowej platformy bilingowej, która należy do grupy najnowszych rozwiązań tego typu na świecie. Polkomtel ma największą wśród operatorów bazę klientów kontraktowych. Zgodnie z danymi GUS, w najbliższym czasie wkroczy na rynek duża liczba młodzieży w wieku do 14 lat, która będzie poszukiwała oferty prepaidowej najlepiej spełniającej jej oczekiwania. 36.6 jest właśnie odpowiedzią na jej potrzeby i szansą dla Polkomtela na dynamiczny wzrost w segmencie klientów prepaid. Szacujemy, że do końca 2010 r. przychody z oferty 36,6 wyniosą ponad pół miliarda złotych. Na rynku, na którym - wydawało się - nie ma już barier do pokonania i mało jest miejsca na zupełnie nowe rozwiązania, udało nam się stworzyć ofertę zaskakująco pomysłową i inną. Myślę, że jest to projekt na tyle oryginalny, że może zostać entuzjastycznie przyjęty przez rynek i zapewnić nam w perspektywie pozycję lidera również w segmencie usług przedpłaconych. W kontekście dzisiejszego wydarzenia warto przypomnieć, że to również Plus dziesięć lat temu wprowadził na polski rynek pierwszą markę prepaid." - powiedział Jarosław Bauc, prezes zarządu i dyrektor generalny Polkomtela.

"Wprowadzenie nowej marki na rynek poprzedził cykl szczegółowych badań i analiz. Wykazały one, że młodzież ceni sobie przede wszystkim życie bez presji i "ciśnienia", a najczęstszym powodem zmartwień młodych ludzi w obszarze potrzeb telekomunikacyjnych jest brak środków na koncie, co zresztą najczęściej zdarza się w najmniej odpowiednim momencie. Dlatego nasza oferta stworzona została w taki sposób, aby swobodna komunikacja z przyjaciółmi i bliskimi była możliwa nawet przy zerowym koncie. Należy też dodać, że 36.6 nie powiela utartych schematów rynkowych, ale bazuje na nowatorskich rozwiązaniach produktowych. Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy usługę Chill Bill, w której użytkownik nagradzany jest dodatkowymi złotówkami w zamian za odsłuchanie reklam i udzielenie poprawnej odpowiedzi. Według naszej wiedzy, jest to druga tego typu usługa w Europie, nigdy dotąd jednak nie oparto tego rozwiązania na Automatycznym Serwisie Informacji Głosowej (IVR). Jestem przekonana, że zarówno ta usługa, jak i pozostałe elementy naszej nowej marki będą kolejnym ważnym krokiem w rozwoju mobilnego marketingu w Polsce." - powiedziała Agnieszka Węglarz, dyrektor departamentu strategii marketingowej Polkomtela.

Tagi: 36.6, Agnieszka Węglarz, Chill Bill, Esy Floresy, Jarosław Bauc, Mówisz Masz, Plus, Polkomtel, Wespół Wzespół


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - śledź dyskusje na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
pięć + dwa =

 

Katarzyna
Katarzyna (46.204.---.---)2011-06-18 22:26

Co racja to racja:)


ZAYMCIA
ZAYMCIA (85.89.---.---)2009-11-21 16:46

BANDA OSZUSTOw I TYLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIE WIERZCIE W TE ICH PROMOCJE -TO OSZUSTWO I ZMIENCIE SIEC ZEBY ICH ROZUMU NAUCZYC!!!!!!!!!!!!!


kalim
kalim (83.28.---.---)2008-06-26 19:30

ja wole orange music na karte bo jest wiele lepsze i kozystniejsze!


mati
mati (89.76.---.---)2008-06-17 20:38

no to pojechali z ofertą. dla młodzieży z podstawowki czy gimnazjum którzy mają zamiar kupić pierwszego startera to bardzo okej rzecz. no i dla ludzi, którzy mają znajomych w plusie a chcą zaoszczedzić troche kaski. esy floresy 3 zeta za nielimitowana ilość wiadomosci i chill bill kaska za słuchanie reklam, ciekawe jak im to wyjdzie. czekamy na koniec roku na statystyki