Darmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo

Kraj: Polska (PL) | IE | UK | DE | AT | CH

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 750 x 100

karciarz.pl > nowości >

Darmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo

2009-05-20 Darmowe rozmowy przez komórkę za oglądanie reklam wideo

Ponad 100 tysięcy użytkowników zarejestrowało się w ciągu 3 tygodni od uruchomienia wersji beta serwisu Otineo (www.otineo.com).

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 300 x 250

Użytkownicy w tym czasie potwierdzili obejrzenie w serwisie 1,4 mln reklam wideo. W Otineo za świadome oglądanie reklam wideo użytkownicy zbierają punkty, które można następnie zamienić na darmowe doładowania do telefonów komórkowych (w sieciach Tak-Tak, Simplus, Orange, Heyah, Sami Swoi, Cyfrowy Polsat i Play) oraz darmowe rozmowy z telefonu stacjonarnego i komputera. Dziś następuje oficjalny start serwisu.

W Otineo, zupełną nowością rozwiązania jest fakt, że odbierane reklamy w żaden sposób nie ingerują w korzystanie z usług telekomunikacyjnych. Użytkownik zbiera punkty (otinki), które może wykorzystać w dowolnym czasie.

W Otineo dodatkowo użytkownik może również otrzymać od reklamodawcy kody promocyjne, które następnie będzie mógł wykorzystać, np. jako kupony rabatowe w sklepie.

Możliwości poszerzania spektrum usług dostępnych w zamian za oglądanie reklam są bardzo szerokie. Użytkownicy w internetowym serwisie Otineo rejestrują się poprzez podanie swojego numeru telefonu - w odróżnieniu od standardowych serwisów internetowych, gdzie rejestracja odbywa się poprzez podanie adresu e-mail. Zapobiega to tworzeniu przez użytkownika fikcyjnych kont, ponieważ aby zakończyć rejestrację użytkownik musi wykonać połączenie z podanego przez siebie numeru telefonu na automat zgłoszeniowy Otineo.

"Gigantyczny wzrost oglądalności jest związany z konkretnym, mierzalnymi korzyściami, które oferuje Otineo swoim użytkownikom. Jednak naszym celem jest również skorzystanie z dynamicznego wzrostu zainteresowania reklamą wideo w Internecie i pokazanie reklamodawcom bardzo skutecznego i efektywnego narzędzia reklamowego, które oferuje niespotykane do tej pory na rynku możliwości." - mówi Łukasz Adamczyk, PR Manager Otineo.

Dla reklamodawców serwis wprowadza nowe na polskim rynku podejście do reklamy wideo poprzez wdrożenie autorskiego modelu targetowania reklamy oraz trybu wyświetlania i rozliczania reklamy wideo (Pay-per-View Full Screen), który nakierowany jest na świadomy odbiór przekazu reklamowego. Użytkownicy potwierdzają fakt obejrzenia reklamy lub odpowiadają na pytania związane z reklamą.

Właścicielem serwisu jest spółka Otineo Limited z siedzibą w Londynie. W zakresie teleinformatycznym i organizacji biura sprzedaży Otineo w Polsce uczestniczy firma Galena Sp. z o.o., posiadająca 8-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej na polskim rynku.

Polska jest pierwszym na świecie krajem, gdzie wdrożony został system Otineo.

Tagi: Cyfrowy Polsat, darmowe minuty, doładowania, doładowanie, Galena, Heyah, kod promocyjny, kody promocyjne, Łukasz Adamczyk, mobilna reklama, mobilne reklamy, Orange, Otineo, Otineo.com, Otineo Limited, otinki, Play, rabat, rabaty, reklama, reklama video, reklama wideo, reklamodawca, reklamodawcy, reklamy, reklamy video, reklamy wideo, Sami Swoi, Simplus, Tak Tak, video, wideo, www.Otineo.com, zakup, zakupy, zasilenia, zasilenie


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - wejdź również na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
zero + cztery =