Klienci Blyk żądni reklamy

Kraj: PL | IE | Wielka Brytania (UK) | DE | AT | CH

karciarz.pl > nowości >

Klienci Blyk żądni reklamy

2007-12-07 Klienci Blyk żądni reklamy

Brytyjski operator wirtualny Blyk zarabia na tym, że wysyła użytkowników wiadomości reklamowe. Blisko 43% klientów reaguje na nie.


Blyk, operator, który pojawił się w Wielkiej Brytanii w październiku 2007 roku, skierował swoją ofertę do studentów. Model biznesowy polega na tym, że mają oni otrzymywać darmowe minuty i SMS-y w zamian za to, że będą otrzymywać reklamy.

Analitycy rynku wątpili w sukces takiego przedsięwzięcia. Jednak dyrektor do spraw sprzedaży Blyk w Wielkiej Brytanii, Jonathan McDonald powiedział, że na reklamy otrzymywane na komórkę reaguje od 12% do 43% klientów operatora. To duża różnica w porównaniu z 3,5% klientów Vodafone, którzy reagują na reklamy.

Zdaniem McDonalda sprawa sukcesu jest jasna: "Nasi klienci od początku wiedzieli, że będą otrzymywać do 6 reklam dziennie. Godzą się na to od momentu zakupu. Co więcej – reklamy dostosowane są do preferencji, które podają w momencie przystąpienia do sieci."

Tagi: Blyk, Jonathan McDonald, MVNO, SMS, Vodafone UK, Wielka Brytania


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - wejdź również na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
dziewięć + sześć =