Nagroda za kampanię wprowadzającą nju mobile

Kraj: Polska (PL) | IE | UK | DE | AT | CH

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 750 x 100

karciarz.pl > nowości >

Nagroda za kampanię wprowadzającą nju mobile

2014-10-07 Nagroda za kampanię wprowadzającą nju mobile

Kampania "Ograniczenia i limity nie interesują mnie" wprowadzająca markę nju mobile na rynek została doceniona w 15. polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards.

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 300 x 250

Zdobyła ona nagrodę w kategorii "Launch". Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencja Ogilvy&Mather oraz dom mediowy MEC.

"Nie chcieli pójść w ślady poprzedników, z których żaden nie odegrał jeszcze poważnej roli na rynku. Nie mają własnych punktów sprzedaży. Bardzo szybko jednak uzyskali 77% wspomaganej świadomości marki, przekroczyli znacząco plany sprzedaży i zrobili to efektywniej niż najagresywniejszy konkurent." - powiedział wręczając nagrodę Paweł Kastory, prezes zarządu DDB Warszawa.

"Wyzwaniem było wprowadzenie nowej marki, na niezwykle zatłoczonym rynku. Dysponując wielokrotnie niższym budżetem komunikacyjnym niż konkurenci, musieliśmy szybko zbudować świadomość nowej marki. Kluczem do sukcesu była wyróżnialność. Kreatywność to najkrótsza, ale jednocześnie najtrudniejsza droga do efektywnej komunikacji. Najkrótsza, bo bardzo kreatywny pomysł oznacza lepsze wyróżnienie z tłumu. A jeśli coś się lepiej wyróżnia, to szybciej zapada w świadomość, przy mniejszych nakładach na media. Najtrudniejsza, bo niełatwo jest stworzyć coś naprawdę oryginalnego, co jednocześnie nie będzie przekombinowane. A skutecznie kreatywna komunikacja musi być jednocześnie angażująca i przekonująca." - powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Wczorajsza nagroda jest kolejną na koncie nju mobile. W listopadzie ubiegłego roku Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB przyznał marce Mixx Award w kategorii "Wprowadzenie nowego produktu na rynek".

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz piętnasty. Tegoroczne jury nominowało do nagród 77 kampanii.

Tagi: dom mediowy, domy mediowe, Effie Awards, kampania, kampania reklamowa, kampanie, kampanie reklamowe, MEC, nagroda, nagrody, Nju mobile, Orange, orange.pl , Orange Polska, Paweł Patkowski, reklama, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, www.orange.pl, wyróżnienia, wyróżnienie


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - wejdź również na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
trzy + dwa =