Play blokuje rozmowy klientom, po dwóch godzinach rozmowy

Kraj: Polska (PL) | IE | UK | DE | AT | CH

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 750 x 100

karciarz.pl > nowości >

Play blokuje rozmowy klientom, po dwóch godzinach rozmowy

2009-03-22 Play blokuje rozmowy klientom, po dwóch godzinach rozmowy

Jeden z nowych klientów sieci komórkowej Play, który kilka dni temu podpisał umowę z tym operatorem odebrał telefon i zaczął z niego korzystać. Niestety nie było mu dane zbyt długo cieszyć się z nowego telefonu.

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 300 x 250

Po 4 dniach operator Play zablokował mu połączenia wychodzące. Powód to zbyt długa (dwugodzinna) rozmowa do sieci innego operatora.

Użytkownik nie otrzymał żadnego ostrzeżenia od sieci Play. Przy każdej próbie wykonania połączenia otrzymywał ten sam komunikat informujący, że połączenia wychodzące są zablokowane i operator prosi o kontakt z biurem obsługi.

Niestety połączenia z biurem obsługi klienta zostały zablokowane jak wszystkie inne. Sprzedawca w sklepie w którym pechowy klient podpisywał umowę przeanalizował problem i doszedł do wniosku że uszkodzony jest telefon albo karta SIM i odesłał do salonu firmowego Playa. W salonie firmowym rozwiano jego wszelkie wątpliwości.

"To nie karta SIM jest uszkodzona, to nasza polityka." - usłyszał klient. Pracownik Play poinformował go, że jest niewiarygodnym klientem dla operatora. Dwie godziny rozmowy na jeden numer są podejrzanym zachowaniem a operator broniąc się przed naciągaczami, którzy kupują telefon a potem nie płacą rachunku, prewencyjnie blokuje połączenia wychodzące. Klientowi zaproponowano wpłacenie kaucji w wysokości 350 zł, jednak nie określono daty jej zwrotu. Ostatecznie po interwencji u rzecznika Play klientowi przywrócono możliwość wykonywania rozmów.

Dziwna to polityka, niemniej jednak operator tłumaczy się tym, że taka polityka chroni klientów.

Zabezpieczenia są ważne, byle tylko nie cierpiał na tym klient...

---
opracowano na podstawie WP

Tagi: Biuro Obsługi Klienta, blokada, blokada połączeń, blokada rozmów, blokady, blokady połączeń, blokady rozmów, BOK, call center, centra telefonniczne, centrum telefoniczne, infolinia, infolinie, Play


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - śledź dyskusje na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
zero + trzy =

 

Miał być PLAY a znów jest ORANGE
Miał być PLAY a znów jest ORANGE (87.96.---.---)2012-05-24 14:33

Będąc za granica nabiłem ponad 2100 pln,abonament w orange 75zł,wówczas zadzwoniła do mnie pani konsultantka z Polski z pytaniem czy jeszcze będe dzwonił dalej(komiczne to było),grzecznie odpowiedziałem,że nie,już wystarczy.Jestem klientem pomarańczy,wcześniej idei od około11 lat,często przekraczam abonament dlatego wzystko chyba zależy od tego ile płacimy,przepłacamy i jaki mamy staż u operatora.


Boss
Boss (193.33.---.---)2009-03-23 21:24

a mi sie stalo to samo w orange ponad 2 lata temu, powód... zbyt długie rozmowy...hmmm jakbym chciał krotko rozmawiać to bym nie wziął najdroższy abonament... Na szczęście numer BOK działało i po paru... kolejnych długich rozmowach z bokiem udało się rozwiązać sprawę


facet
facet (89.76.---.---)2009-03-23 18:41

Po grzyba to tyle gadac?! Ja w 2min zalatwiam kazda sprawe


Telemaniacs
Telemaniacs (212.242.---.---)2009-03-23 17:36

Ale o co ta afera ?? U każdego operatora istnieje coś takiego jak "limit kredytowy" szczególnie nadzorowany u nowych klientów. Gwałtowny przyrost rozmów = poproszenie klienta o wpłate kaucji na poczet rachunku.


obywatel3city
obywatel3city (193.110.---.---)2009-03-23 16:28

Ludziska telefony czesto wykorzystywane sa jako podsluchy ... telefon wrzucony na 24h do jakiegos mieszkania za szafe, jeszcze podlaczony pod ladowarke zeby sie nie rozladowal i przestawiony w tryb glosnomowiacy ma bardzo czuly mikrofon to wystarczy zeby uslyszec bardzo duzo. Tego rodzaju zachowania zmuszaja operatorow do wprowadzania takich limitów.


bl
bl (83.28.---.---)2009-03-23 15:05

mi zablokowali telefon jak byłem za granicą- bo mój rachunek przekroczył 400 pln.... Musiałem wpłacić 300 kaucji, którą odliczyli w następnym miesiącu.


Zadowolony z PLAY
Zadowolony z PLAY (88.156.---.---)2009-03-23 15:05

a mi PLAY dało premie w wysokości 50 zł, za to że co miesiąc ładuje po 30 zł


nw
nw (84.201.---.---)2009-03-23 14:13

Umowę przed podpisaniem się czyta. zal.pl