Plush na Kartę - nowa oferta prepaid Plusa

Kraj: Polska (PL) | IE | UK | DE | AT | CH

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 750 x 100

karciarz.pl > nowości >

Plush na Kartę - nowa oferta prepaid Plusa

2014-09-08 Plush na Kartę - nowa oferta prepaid Plusa

Operator komórkowy Plus udostępnił nową ofertę prepaid. Oferta Plush na Kartę to nielimitowany kontakt ze wszystkimi oraz stały dostęp do Internetu w swoim telefonie.

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 300 x 250

W kierowanej szczególnie do osób młodych ofercie Plush na Kartę do wyboru są:
Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych 30 zł na 30 dni
Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych 25 zł na 30 dni
Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i pakiet 0,5 GB Internetu 35 zł na 30 dni

Dla tych, którzy potrzebują Internetu i dużo SMS-ują, do wyboru są:
Pakiet 2 GB na Internet i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych 15 zł na 30 dni
Pakiet 2 GB na Internet, SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i 9 gr/min do wszystkich sieci komórkowych 20 zł na 30 dni

Na start nowej oferty przygotowane są nowe startery, na których po doładowaniu za 30 zł można przez 5 dni za darmo testować ?zaszyte" usługi. Za darmo na nowych starterach są również mobilny Facebook i Instagram, a jedynym warunkiem, by z tego korzystać jest aktywne i dodatnie konto.

Aby skorzystać z nowej oferty Plush na Kartę wystarczy tylko:

  • przenieść swój numer do Plush na Kartę i zyskać aż 240 zł (przy pierwszych 12 doładowaniach za minimum 30 zł jest bonus aż 20 zł dodatkowo extra),
  • za pomocą kodu *147*19#słuchawka zmienić obecną taryfę na Plush na Kartę bez limitu.

Wraz z wejściem nowej oferty od 9 września 2014 roku rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa. Pojawi się w telewizji, internecie, kinie, prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz materiałach POS.

Komunikcja nowego brandu Plush na Kartę opierać sie będzie na postaci brand hero tzw. Plushaku, czyli pluszowym misiu, który jak większość młodej grupy docelowej nie do końca przejmuje się konsekwencjami swoich działań. Hasłem przewodnim ofert jest bowiem "bez konsekwencji".

"Nowa marka to również całkowicie nowa komunikacja z klientem. Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego - komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi. Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji - bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta - pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji." - powiedziała Beata Białkowska, Dyrektor Zarządzająca ds. Marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Tagi: Beata Białkowska, brand, Facebook, Instagram, marka, marki, młodzi, nastolatek, nastolatkowie, nielimitowane rozmowy, nielimitowane SMS-y, Plus, Plus GSM, Plus na kartę, plus.pl, Plush na Kartę, www.plus.pl


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - wejdź również na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
jeden + dwa =