POP najmocniejszą marką rynku prepaid

Kraj: Polska (PL) | IE | UK | DE | AT | CH

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 750 x 100

karciarz.pl > nowości >

POP najmocniejszą marką rynku prepaid

2007-12-05 POP najmocniejszą marką rynku prepaid

W "Rankingu marek" przygotowanym przez Rzeczpospolitą marka POP wyprzedziła konkurencyjne marki prepaid (na karę, bez abonamentu).

27.12.13   Nju z rachunkiem tylko 19 pln Image Banner 300 x 250

Jest to o tyle ciekawe, że wydatki na promocję POP-u należą do najniższych na rynku, ponieważ Orange musi jeszcze promować równolegle marki Orange Go i Orange Music.

Marka Idea POP została prowadzona przez PTK Centertel w 1998 roku, zaraz po wejściu konkurencyjnych: Simplus i Tak Tak.

France Telecom, właściciel spółki Orange decydując o wprowadzeniu na polski rynek globalnej marki Orange, postanowił, że zamiast nazwy POP posługiwać się będzie Orange POP. Obok brandu podstawowego pojawiła się też nowa usługa na kartę Orange Go.

Zwycięstwo POP-a w "Rankingu marek" jest o tyle ciekawe, że pojawiają się ostatnio informacje o możliwości rezygnacji z niej i włączenia POP-a do Orange Go. To właśnie na Orange Go idzie większość wydatków reklamowych pomarańczowego operatora.

Niedawno Centertel zadecydował także o zmianie wizualizacji Orange POP, którego logo łudząco przypomina teraz Orange Go.

Tagi: brand, marka, marki, Now Orage Go, Nowe Orage Go, Nowe Orange Go, Orage go, Orange Music, orange.pl , Orange POP, plusgsm, plusgsm.pl, POP, Sim plus, Simplus, simplus.pl , Tak Tak, TakTak, www.orange.pl, www plusgsm , www.plusgsm.pl , www.simplus.pl


Podobne nowości

Bądź na bieżąco! Zapisz się do bezpłatnego biuletynu, zasubskrybuj kanały RSS, obserwuj nas na serwisach społecznościowych lub odwiedzaj nas także na mobilnej wersji strony pod adresem karciarz.mobi.

Komentarze - śledź dyskusje na forum >>

Treść komentarza:

Podpis:

Twój e-mail:

 
zapisz także do biuletynu
 
informuj o nowych komentarzach do tej nowości
osiem + siedem =

 

mayestico
mayestico (85.89.---.---)2008-04-20 10:37

Pop jest uznaną marką, ale gdyby wprowadził usługę podobną do tej w play bezkonkurencyjnie zniszczyłby inne sieci. Przypuszczam, że po pewnym czasie doprowadziło by to do zrównania cen operatorów (50gr min poza sieć i 1 min gratis za 2 odebrane)